onsdag 18 maj 2011

Lite nöjd

Oj vad jag har känt att det har varit dags ett par dagar nu. Sitta själv är det som gäller. Och inte ska det vara nere på golvet i nån gammal dammig babysitter, nej fint ska det vara!

Så idag hemma hos pappa på landet letade jag fram den gamla klassiska barnstolen Dino från Ikea som jag och min bror befolkade på 70-talet. Och vips, där satt han! Och han var faktiskt tyst en liten stund. Stum av höjden och det nya perspektivet tror jag.

Nu ska vi köpa stol till vårt eget hem också.

Fyra månader nu, storbarn!

Och lite förvånad också tror jag

4 kommentarer:

  1. Oj vad A kan! Det går snabbt. Snart kryper han väl oxå ;)
    /PPD

    SvaraRadera
  2. men vilken härlig stol! Kul att han gillar! :)

    SvaraRadera
  3. ja han ser lite perplex ut... :)

    SvaraRadera