tisdag 11 januari 2011

Dom gick ner

Dom blev smarrans, bollarna. Och illa mår jag. Jag är så TRÖTT. Ska det vara så här? Mina kaxiga Friskis & Svettis ambitioner är numera ett minne blott. Jag börjar nästan gråta av ångest när det börjar närma sig hundpromenad. Det är så jobbigt att röra sig så det liksom ringer i hela kroppen. Hur man ska orka gå igenom ett 48-timmars maratonlopp i det här skicket är för mig ett mysterium. Jag vill bara ligga i soffan och inte resa mig någonsin. Söv mig och plocka ut den.

2 kommentarer:

  1. Du kommer att hitta oanade krafter när bebis ska titta ut, jag lovar!!!

    På något underligt sätt så bara funkar det ;) Trust me, har gjort det 3 ggr...

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas verkligen på det! Barnmorskan idag sa samma sak. Bra jobbat av dig! :)

    SvaraRadera