måndag 9 januari 2012

Häxan Surtant

Gud vad jag är arg nuförtiden. Ikväll kommer det en unge och ska kolla på lägenheten också. MIN lägenhet. Jag vill ju inte flytta!

Men hur är man uppfostrad när man bokar en lägenhetsvisning via sms och använder "sms-talspråk" och fullt med smileysar till en person som man aldrig träffat och inte vet ett dugg om? Lite hyfs och formaliteter vore önskvärt tack!

Åh vad jag blir ilsken och territoriell. Det här året börjar verkligen inte bra.

Ja jag vet, det kan bara bli bättre och blablabla...

2 kommentarer:

  1. vad har jag missat? ska du flytta? varför?

    SvaraRadera
  2. Du har inte missat, jag har inte riktigt tagit upp det för jag gillar inte läget. Måste flytta när föräldraledigheten är slut för jag måste börja jobb som är för långt bort för att pendla. Tycker det har varit lite jobbigt att skriva om för det känns så tungt men det kommer när det närmar sig..

    SvaraRadera