onsdag 13 juli 2011

En vändbar

Det har kommit ut en sprillans ny vändbar sulky! Akta Graco Fusio heter den och med ligginsats kan man ha den från nyfödd. Ska vara kompakt och ta liten plats i bilen och massor av andra bra grejer. Akta Graco var också den enda tillverkaren som klarade sig i det här paraplyvagnstestet som publicerades i DN häromdagen. Det känns ju betryggande. Det enda som inte riktigt passar mig är priset. Cirka tvåååtta är lite dyrt för en sulky och eftersom den är ny på marknaden finns det knappt några begagnade att få tag i heller.

MEN jag har en plan. Om alla hyfsat regelbundna bloggläsare sätter in en tia var på mitt konto så vips har jag råd! Smart va.

4 kommentarer:

  1. haha jag kan lätt lägga en tjuga. Vi har köpt en ovändbar Kronan. Med däck som kan klara stränderna. :)

    SvaraRadera
  2. Åååååååh!! Jag som letar ny vagn, den här verkar ju klockren.

    SvaraRadera
  3. visst, ge mig kontonumret bara! :)

    SvaraRadera
  4. Yevonde: Haha generöst!! :) Ja stränderna klarar den här garanterat icke..

    Fiffi: Ja visst är den fin!

    Killmamman: Givmilt av dig, men jag tror planen spricker med bara två som anmält sitt intresse för att donera :)

    SvaraRadera