torsdag 24 november 2011

Bra dag

Vilken bra dag vi har haft! Kanske jag har morgonens oxytocindos att tacka för det. Eller också inte. Vi har inte gjort nåt särkilt, bara haft en humörtopp. Jag har inte varit så trött idag så jag har orkat busa mycket. Och A har skrattat nästan hela dagen och varit på ett strålande humör. Gud vad roligt vi har haft. Så fantastiskt att man kan få ha det så här när det känts som att det bara varit gnäll och gnäll så himla länge.

Jag vet inte vad som är hönan och ägget. Är det jag som lyfter hans humör eller han som lyfter mitt? Hur som helst så funkar det. Positiva energier fortplantas. Hoppas nu att det inte bara var ett tillfälligt lyft utan att det kommer fler och fler såna här dagar då det känns som vi möts och är i synk, kommunicerar och har roligt tillsammans. Jag gillade idag mycket mycket.

Dessutom gick bilen genom besiktningen utan anmärkning. Toyota rockar.


Den här säsongen kräver sin pepparkakekostym

2 kommentarer: