tisdag 3 juli 2012

Lyckodag

Idag har jag känt lycka flera gånger. Det är inte semestern i sig som är orsaken men semestern gör nog att lyckan får tid och plats. Ingen vardagsstress i vägen som förblindar och frustrerar. Jag får rum att ta in hur fin han är, min Alfons. Jag får utrymme att vara riktigt närvarande och känna och uppleva hur mycket jag älskar honom. Han är ju helt fantastisk! Helt overklig, det är som att ha en jättesöt liten seriefigur hemma. Totalt spejsat när man tänker efter.

Han växer och blir större, ett riktigt barn! Det är så fantastiskt att se att han har utvecklats så, jag är sjukt stolt och kär i honom.

Jag ville bara säga det.

2 kommentarer:

  1. Fan vad gôtt du!:-)
    Som en liten seriefigur..hehe!
    Härligt med den lyckan!

    Hälsningar från östsidan/Björn

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Alldeles egna seriefigurer. Underbara!

    SvaraRadera